2010. május 20., csütörtök

Babakocsi próbák avagy amiket már használtam

Nagyon sok munkám van benne, hogy az előző bejegyzést meg tudtam írni. Eleinte - természetesen - én sem tudtam semmit sem a babakocsikról, csak annyit, hogy vannak, és hogy majd kell egy a babámnak. Így is tértem be a babaüzletbe legelőször, hogy kéne egy babakocsi.


Az eladó rámutatott egy akciós darabra - ez volt ugye a Graco Quattro Tour Deluxe - mi pedig boldogan megvettük.
A legelső bejegyzésben már taglaltam, hogy főként a súlyával volt gondom. Alapvetően a Graco nagyon jó minőségű babakocsikat gyárt, az amerikaiaknak máig is a kedvencük, főleg autósüléssel együtt kombinálva. Vagyis bátran merem ajánlani azoknak, akiknek a babakocsi tárolása nem jelent gondot - mert összecsukva sem kicsi - és szeretnének egy stabil, kényelmes és jó minőségű babakocsit gyermeküknek.





Tehát eladtam a babakocsit még mielőtt megszületett volna a kisfiam. A második próbálkozás egy Pierre Cardin multifunkciós babakocsi volt. Ekkor már rájöttem, hogy mózeskosár feltétlenül kell, de nem akartam egy vagyont költeni második járgányra, ezért gondoltam, hogy közepes árkategóriában közepes minőséget kapok. A mózeskosarat nagyon szerettem. Eleinte nem volt könnyű a vázra fel- ill. lepattintani, de egy kis gyakorlással hamar belejöttem. Kényelmes volt a gyereknek, egészséges a gerincének, elég nagy volt a hely benne ahhoz, hogy minden téli cuccal együtt elférjen benne. Ráadásul a felébresztése nélkül tudtam bevinni a lakásba. Maga a babakocsi nem volt könnyű, a hátsó kerekei felfújhatóak voltak, emiatt úgy tűnt, hogy jó terepre is, de valójában semmi rugózása nem volt, így amikor egyszer tényleg kavicsos vidékre vittem, a kisfiamat rossz volt nézni, annyira szétrázta. Ráadásul egy idő után kegyetlenül elkezdett nyekeregni a kereke, és akármit csináltam vele, nem változott semmit. Eljött az időszak, hogy egyre többet akart felülni - egyébként a mózes háttámláját picit fel lehetett ültetni, amit nagyon élvezett a fiam, de állandóan lecsúszott benne. Viszont amikor áttettem a kagylóülésbe, hirtelen elment tőle a kedvem. Nem lehetett eléggé hátradönteni, ráadásul össze-vissza nyeklett benne a gyerek. Még nagyon pici volt, a kagylóülés meg nagy, és kényelmetlen. Úgy döntöttem, ettől a babakocsitól is megszabadulok. A párom nagyon sajnálta, és kezdtek már furcsán nézni rám a rokonaim.


A következő dolgot kerestem: vízszintesig fektethető babakocsi, ha lehet, ne ólomsúllyal. Mózeskosár már nem kell, de azért terepen valamennyire lehessen tolni (ne akadjon fenn az első kövön). A választásom - nagy nehezen - a Peg Perego Uno babakocsira esett. Amit szerettem benne: vízszintesig fektethető, átfordítható tolókar, nagy kerekek jó rugózással, lábzsák "beépítve", nagy hely a bevásárló hálóban, állítható lábtartó, nagy mozgási lehetőség a gyerkőcnek a speciális biztonsági övek miatt. Amit utáltam benne: először is a kéziféket. Állandóan baj volt vele, kétszer szervízben volt emiatt a kocsi, és utána is vagy akadozott fent, vagy beakadt lent a kerékbe, és kattogó hangot adott. Másodszor: a tolókar átfordítása remek ötlet, de volt egy kis gond. Ebben az átfordított módban egyáltalán nem lehetett a babakocsit irányítani, mert ha fixáltam az első kereket - ami ugye ekkor hátra került, akkor kanyarodni nem tudtam vele, de ha hagytam bolygón, akkor meg a járdára nem tudtam felmenni, mert a súlypont az első kerekeken volt. Persze, amikor sütött a nap, vagy fújt a szél, vagy elaludt a baba, és látni szerettem volna, akkor nagyon örültem ennek a funkciónak, de sajnos, csak egyenes és tökéletes terepen működött a dolog. Ráadásul a gyerkőcnek kezdett egyre nagyobb súlya lenni, és az amúgy önmagában is kb. 10-11 kg-os babakocsi gyerekkel együtt már túl nehéznek bizonyult, hogy emelgessem lépcsőkön vagy bkv-n utazzak vele. Vagyis ennek a kocsinak is mennie kellett.


Mivel alapvetően a Peg Perego - mint minőség - számomra abszolút megfelelő volt, gondoltam, maradok a márkánál és beszerzek egy Peg Perego Aria babakocsit. Ezt nagyon utálta a férjem. Csúnyának tartotta, márpedig ő nagyon fontosnak tartja a design-os dolgokat. Mondtam, ez nem szép, de jó kocsi. Szerettem, hogy könnyű, és hogy egybe van a tolókar. Elég jól dönthető volt, és a fék is működött rendesen. Viszont ekkoriban kezdtem komolyabban foglalkozni a babakocsikkal. Órák hosszat bújtam a netet, olvastam véleményeket, keresgéltem a típusokat, és rájöttem, hogy nagyon sok márkát egyáltalán nem lehet itthon kapni. Mindenhonnan csak a Peg Perego és Quinny folyik, már ha a minőségi babakocsikra gondolok, de azok sem tökéletesek. Ha már annyian dícsérték, gondoltam beszerzek egy Quinny Zapp-ot is. Itt már okosabb voltam, külföldről vettem használtan, mert csak kíváncsi voltam rá. A kisfiam túl pici volt hozzá, és mivel nem volt karfa elöl, így bizonytalanul érezte magát benne, és utálta. 10 percet sem tudtam benne tolni, nem akart többé beleülni. Pedig olyan könnyű volt tolni! Egy ujjal toltam - szó szerint. Utána úgy tűnt, mintha az Aria-nak nem is lennének kerekei, csak magán a vázon tolom előre, annyira nehéz volt mozgatni. Aztán eladtam a Zapp-ot (fájó szívvel), bár azért egy negatívumot hadd soroljak ide vele kapcsolatban, abszolút sima úton lehet csak tolni, mert egy kisebb hézagtól is már borulni akar... de ezt nem is erre tervezték, hanem amolyan plaza-babakocsinak, tologatni és vásárolni.


Szóval, meguntam az Aria-t, és beújítottam egy német babakocsit, méghozzá a Babywelt Moon Kiss nevűt. Ennek volt egy nagy előnye, amellett hogy könnyű volt, a terepet is meglepően jól bírta. Kirándulni mentünk vele, és a fantasztikus rugózásának köszönhetően mindenen átment. Plusz még a férjemnek is tetszett, dönthető is volt - majdnem vízszintesig, karfával, és ici-picire csukódott. Nagyjából tökéletesnek tűnt. Elég sokáig használtam - már úgy magamhoz képest, mert amikor vettük a fiam még csak 1 év körüli volt - és úgy látszott, hogy ez a babakocsi már marad is. Ekkor a rokonság már abszolút elmebeteg kategóriába sorolt. De miért kellett eladni az előzőt, mi volt vele a baj? Mi? Semmi. Csak találtam jobbat is.
Aztán nagy csalódás ért. A kisfiam rohamos növekedésbe kezdett, és másfél évesen a feje már majdnem a háttámla végéig ért, holott még közel sem volt 3 éves, ameddig terveztem, hogy jó lesz a kocsi. Gondoltam, ha ilyen ütemben fog tovább nőni, egy fél év múlva már egyáltalán nem fog beleférni. Rettenetesen fájt a szívem, de vannak dolgok, amikre az ember nem gondol - lásd háttámla magassága - és így ettől a babakocsitól is búcsút kellett vennem. Azért tegyük hozzá, hogy a kisfiam 2 évesen olyan magas volt, mint egy 3 éves, tehát elméletileg jónak kellett volna lennie a kocsinak, de az én gyerkőcöm ezt másképp gondolta.

Ezután már elkeseredtem, hogy soha nem találom meg a tökéletes babakocsit. Tegyük hozzá, hogy az tényleg nem létezik, de azért egy próbát megér. Legalábbis ahhoz, amit én szeretnék. Könnyű legyen, jó minőségű, félig dönthető - ha elalszik, ne essen le a feje. Nagyjából ennyi. Aztán egyre többet kutattam interneten, főleg külföldi oldalakon, és akkor már kezdett kikristályosodni a kép, hogy mi az, hogy JÓ BABAKOCSI. Most már nem bíztam a véletlenre a döntést.


Ezért esett a választásom a Maclaren Quest Sport babakocsira. Pontosabban először a Triumph-ot néztem ki, de szerencsére valaki épp árulta az egy hónapos Quest-jét a bolti ár 2/3-áért, hát nagyon megörültem neki, és megvettem tőle. Ez nagyon jó döntés volt. Ezt a babakocsit nem cseréltem már le. Közel egy évig használtam, és a kisfiam most már 2 és fél éves múlt, és alig ül már kocsiba. A Maclaren nem véletlenül ennyire népszerű még a sztárok közt is. Pille könnyű, és fél kézzel tolható még gyerekkel együtt is. Városba ideális. Van, aki szídja, mert ha fektetve van, nehezen hozzáférhető a bevásárlóháló, és mert könnyen borul. Igen, ezeket én is tapasztaltam, viszont cserébe könnyű, és jól irányítható. Az irányíthatóság mindenképpen fontos, ha valaki olyan, mint én, hogy szeret sétálni, és méghozzá sokat, akkor nagyon nem mindegy, hogy mennyit és miképpen kell tolni egy babakocsit. Minden babakocsinak megvannak a maga előnyei és hátrányai, bizonyos dolgokról ezért le kell mondanunk, hogy cserébe más fontosabb jó tulajdonságokat kapjunk.




Amit még időközben kipróbáltam: Hauck Run 6. Ez a legolcsóbb márkás ernyőkocsi, és egy szóval tudnám jellemezni: borzalmas. Tolhatatlan és kanyarodni vele egy rémálom. Legalábbis a Maclaren után elég nagy a kontraszt. Én a Hauck-ot egyáltalán nem tartom jónak, nagyon silány anyagokat használ, és olyan a minősége is.








Aztán: Peg Perego Pliko P3. Ez rövid ideig volt nálunk, sajnos, ellopták tőlünk. Alapvetően jó kis kocsinak tartom, de tény, hogy az irányítása nem egyszerű (egy kézzel kizárt), és elég nehéz is, már ahhoz képest, hogy ernyőkocsi. Úgyhogy én mindenképpen másikat javasolnék, ami közel vízszintesig dönthető és ernyőkocsi kategória. De a maga nemében egyedülálló, és tényleg szuper kis járgány.





Ami most még van itthon, az egy Abc Design Rodeo (mostani nevén Abc Design Cobra). Problémás volt ugyanis a kirándulás rosszabb terepen, hiszen erre a Maclaren teljesen alkalmatlan. Ezt volt a legnehezebb megtalálni. Itthon ugyanis elég kicsi a választék a háromkerekűek közt, én meg nem akartam egy nagyon nehéz babakocsit. Mindegyikkel volt valami bajom, az egyiknek a minősége nem tetszett, a másikról baljós véleményeket olvastam neten, a harmadik 14 kg volt... és már kezdtem feladni a dolgot. Amit igazán szerettem volna megvenni, azt csak külföldről tudtam volna megszerezni, ráadásul nagyon drága volt, ezért alább adtam. Az Abc Design Rodeo nagyon szép minőségben készült. A súlya mózessel és sportüléssel is csak 10 kg - lemértem itthon. A rugózása megfelelő, az ülése elég tágas, két irányból is a vázra tehető, minden könnyen működik rajta. Egyszóval, én maximálisan elégedett vagyok vele. Hibáját eddig még nem fedeztem fel, hacsak nem az, hogy 70 cm széles, viszont cserébe meg rövid. A németek amúgy is híresek a jó minőségű babakocsijaikról. Bár olvastam néhány véleményt, ahol szídták a minőséget, de a miénk úgy tűnik, hogy hibátlan. Amúgy sem a legdrágább kategóriába tartozik...

Most egyelőre ennyi, más babakocsikat nem írnék le ide, bár sokról tudnék véleményt formálni, de amiket konkrétan használtam, és ismerem, azok a fenti márkák. Remélem, hasznos ez a kis leírás.

>> FOLYTATÁS ITT OLVASHATÓ



59 megjegyzés:

  1. Tisztelt Címzett!

    Azt szeretném megkérdezni, hogy az ABC Design Rodeo/Cobra babakocsihoz rendelhető Maxi Cosi adapterre tényleg passzol a BeSafe Izi Sleep autósülés/hordozó?

    Konkrétan erre gondoltam: www.brendon.hu/Products/ViewDetails/26080?storetype=store&store=32

    Köszönettel:
    Timi

    VálaszTörlés
  2. Kedves Timi!

    Bocsánat a késői válaszért, de nem láttam a bejegyzést.
    Az a gyártási számtól függ (serial number), amely az autósülés hátsó részén található (egy fehér matrica). Ha ez a szám 3370 és 32.272 között van, akkor a 2009 előtti Maxi Cosi adapterre passzol, ha ez a szám nagyobb, mint 32.273, akkor mindegyik Maxi Cosi, sőt még a Bugaboo adapterre is passzol. Innen azt gondolom, hogy ha a Maxi Cosi autósülés jó erre az ABC Design babakocsira, és a BeSafe pedig passzol a Maxi Cosi-ra, akkor az ABC Design adapterére is passzolnia kell.

    VálaszTörlés
  3. Kedves Címzett!

    Szeretném megkérdezni, hogy még mindig meg vagy elégedve az ABC rodeo babakocsival? Én is ezzel szemezgetek. Most fog születni a második kisfiunk és szeretnék olyan babakocsit aminek van mózese is.
    A sportrész lábtartójanak hossza ennél a tipusnál állítható?
    Mi is több babakocsit kipróbáltunk már és a végén megmaradt egy Maclaren. Ezt nagyon szeretjük. De ugyebár csecsemőnek ez még nem használható. Szerinted milyen az ha a ABC moving light babakocsit vesszük és míg pici a baba beleteszünk egy merev aljú de puha mózest?
    Várom segítő válaszod, köszönettel.

    Zsófi

    VálaszTörlés
  4. Szia Zsófi!
    Most már be fogom állítani, hogy kapjak értesítést a bejegyzésekről, ne haragudj, hogy csak most válaszolok! Remélem, legalább másnak tudok segíteni. Tehát, én még mindig elégedett vagyok az ABC Design Rodeo-val. Nagyon szeretem, hogy nagy és kényelmes a mózese, egy laza mozdulattal lehet felrakni ill. levenni a kocsiról. A sportrészt még a nagyobbik fiammal próbáltam ki, állítható a lábtartó, és ő nagyon magas fiú, de még 3 évesen is kényelmesen elfért benne. Én mindenképpen ajánlom!
    üdv
    kocsibaba

    VálaszTörlés
  5. Ja, még valami. A merev aljú puha mózes jó megoldás, ha a baba nem télen születik, mert ezek általában elég picik, és hamar kinövik, főleg, ha a nagy hidegben rákerül az anorák meg a pokróc...

    VálaszTörlés
  6. szia, a maclarenhez van karfa...? írtad, hogy azt hiányoltad a quinnynál, de a képen úgy látom, hogy a maclarennek sincs... köszi!

    VálaszTörlés
  7. Nem, a Maclarenhez sincs karfa, de addigra már nagyobb lett a fiam, és valahogy nem hiányolta. Amúgy a Maclaren-hez létezik karfa, de csak Angliában kapható, viszont felfedeztem, hogy itthon kapható karfa a Hauck ernyőkocsijára a Brendonban, ami (bár nem tökéletesen, de) passzol a Quest-re (és szerintem a Triumph-ra is). :)

    VálaszTörlés
  8. köszi! és szerinted mi a különbség a quest és a triumph között...?

    VálaszTörlés
  9. A Quest-nek állítható a lábtartója, merevebb a háttámlája, és 4 fokozatba állítható, ezért ez már kisebb babának is alkalmas. A Triumph-nak nem állítható a lábtartója, a háttámla pedig egy pánttal állítható, de nem annyira mélyre, mint a Quest-é, viszont a Triumph könnyebb 1 kg-al (és még egy picit kisebbre is csukható). :)

    VálaszTörlés
  10. köszi. én pont fordítva jártam, mint te: kinéztem a quest-et, de találtam egy triumph-ot jó állapotban jó áron... most dilemmázok, jó lenne mindkettőt élőben is megnézni... de quest-et égen-földön nem találok, a br***on-ban csak volo van :( esetleg van ötleted...? köszi :)

    VálaszTörlés
  11. Kapható a bababoo-ban (most hozták be az összes Maclarent). :)
    Én inkább a Quest-et ajánlanám, mert többet tud, de az attól is függ, hogy milyen idős a babád. Én most szereztem be egy új Triumph-ot - a Quest-et eladtam, de csak azért, mert a második babámnak szerettem volna új babakocsit, és gondoltam, ezt is kipróbálom. :)

    VálaszTörlés
  12. 11 hónapos :) köszi, megnézem ezt a bababoot. kár, hogy nem beszéltünk hamarabb, megvettem volna a quest-et :)

    VálaszTörlés
  13. Ha látod élőben, biztos el tudod majd dönteni. Velem legalábbis mindig így van.
    Szép napot! :)

    VálaszTörlés
  14. Szia,
    A segítséged szeretném kérni. Másfél éves a kisfiam és szinte alig használok babakocsit, mert autóval járok mindenhova, kizárólag csak akkor ül a kisfiam babakocsiban ha hétvégén elmegyünk sétálni pár órára. Ez esetben előfordul, hogy alszik is, tehát dönthető háttámlájú kocsit szeretnék. Te a Maclaren Triumph-ot vagy a Cybex Onyx-ot ajánlanád erre a célra? Fontos, hogy kicsi, könnyű kocsi legyen, aminek a háttámlája dönthető, hogy aludni is tudjon benne. És nem utolsó sorban már nem szeretnék több babakocsit venni, tehát a hátralevő 1.5 évben szolgálja ki a gyermeket.
    Köszi szépen!
    Üdv,
    Judit

    VálaszTörlés
  15. Szia,
    Még az jutott eszembe, hogy Maclaren Quest Sport tetszene a legjobban, de sajnos abból nincs használtban eladó, újat meg nem szívesen szeretnék venni. Triumph-ból most van használt és Cybex Onyx-ból is.
    Üdv,
    Judit

    VálaszTörlés
  16. Szia!
    A két babakocsi, amit írtál, tökéletesen megfelel a célnak. A Quest annyiban jobb, hogy a háttámlája több fokozatban állítható, és "merevebb", mint a Triumph-é, viszont a Triumph pille könnyű, és 1.5 éves gyerkőcnek szerintem már az is elég. A Cybex-et nem használtam, de csak jókat olvastam, hallottam róla, bár az nehezebb, mint a Maclaren. Egy dolog, amit fontos megemlíteni a Maclaren-nel kapcsolatban, ha használtat veszel: mindenképpen nézd meg a kerekeit, hogy mennyire kopottak. Amúgy a Triumph-ot meg lehet találni a bolti ár 2/3-ért is újonnan, keress rá Google-lal mindenképp.
    üdv - kocsibaba

    VálaszTörlés
  17. Szia,
    Köszönöm a segítséget!
    Hol találom meg a Triumph-ot a bolti ár 2/3-ért? Néztem teszvesz, expressz, babaszoba oldalain, de mindenhol jóval drágábbak és ugye azok használtak.
    Egyedül a bababoo oldalon találtam újonnan Triumph-ot, sehol máshol Magyarországon.
    Üdv,
    Judit

    VálaszTörlés
  18. Szia!
    Most én sem találok, pedig szokott lenni. :(
    Boltban tényleg csak a bababoo-nál van, de néha hírdetnek azokon a helyeken, amiket írtál. A használt sem rossz, csak meg kell nézni alaposan. üdv - kocsibaba

    VálaszTörlés
  19. Szia,
    A kerekén mit kell látnom? Mert találtam egy alig használtat 15.000-ért, csak nincs hozzá esővédő, de jó állapotú, legalábbis a képen úgy látszik.
    Üdv,
    Judit

    VálaszTörlés
  20. Szia,
    Ha jól értelmeztem, akkor te most épp egy Triumph-ot használsz és régebben Questet használtál. Mi a véleményed róla? Másfél éves gyereket nézve bőven elégségesnek tartod évente 4 sétára? Úgy tűnik tényleg szép ez az alig használt, 15.000-et megér, nem?
    Bocsánat a sok kérdésért!
    Üdv,
    Judit

    VálaszTörlés
  21. Kedves Kocsibaba,
    A mai nap megnéztem egy használt Triumph-ot, egy használt Quest-et és egy használt Cybex-et. Most vagy velem van a baj, vagy amiket megnéztem, azok voltak agyonhasználtak, de egyik Maclaren kocsit se tudtam lefékezni és egyik Maclaren kocsinál se tudtam a két első kereket bolygósról fixre átállítani. Többen próbáltuk, egyikünknek se ment. Elképzelhető, hogy ezekre nem vigyáztak és tönkretették vagy a Maclarennél ez típushiba, hogy a fék nehezen akad be? A három típus közül a Cybex tetszett a legjobban, mind külsőre, mind praktikusságra. A Volo-ról mi a véleményed? Használtál már olyan kocsit?
    Üdv,
    Judit

    VálaszTörlés
  22. Szia!
    Hú, jó sokat kérdeztél, megpróbálok sorban válaszolni. Tehát én Quest-et használtam az első fiammal, és most vettem egy Triumph-ot, de még nem használom, mert a második kisfiam még pici hozzá (jobban szeretem a Triumph színeit, és tényleg pehelysúlyú). A Maclaren-nél valóban nekem is elromlott a fixálás az első keréknél, pedig nem is használtam egyáltalán - ezért engem ez nem zavart. A fék pedig furán működött, meg kellett tanulni, én is legtöbbször kézzel forgattam el, de nekem működött végig. A Volo-t azért nem ajánlom, mert annak nagyon pici a kereke, minden kis kavicson fenn akad.
    A Maclaren hatalmas előnye a pici súlya, könnyű irányíthatósága, és az, hogy egy kézzel is össze lehet csukni. Amúgy ez a két fent említett "hiba" persze még fejlesztésre vár. Tény, hogy több gyereket is kiszolgál, én másfél évig használtam, és bírta volna még bőven a második gyerkőccel is, és lehet, hogy mások olyanokat árulnak - főleg ennyiért - ami már valóban ki is szolgált pár gyereket.
    Ha neked jobban bevált a Cybex, akkor ne gondolkodj rajta, vedd meg azt.
    Ezeken kívül én még bátran ajánlom a Chicco Liteway babakocsit, bár ez nehezebb, mint a fent említettek, viszont vízszintesig is fektethető, nagyon könnyen kezelhető, abszolút megéri az árát, és az első két kereke még levehető is, így kevesebb helyet foglal összecsukva. Újonnan 35.000 körül van.
    Remélem, tudtam segíteni.
    üdv - kocsibaba

    VálaszTörlés
  23. Bocsánat, elírtam: Chicco Lite Way (bár mások is néha rosszul írják, ezért érdemes mindkét módon rákeresni).

    VálaszTörlés
  24. Szia,
    Köszönöm a választ! Mindig írod, hogy a Triumph sokkal könnyebb, mint a Quest. Utánanéztem, a Triumph 5.2 kg, a Quest 5.5 kg, tehát szinte nincs is különbség súlyban a két kocsi között. Míg a Volo csak 4 kg. Így számottevő különbség a Volo és a Triumph között van.
    Sajnos a Cybex-el is volt gondom, divatos, funkcióiban tökéletes kocsi, viszonylag könnyű súllyal, de annak a kerekei koptak le teljesen, míg a többi részének semmi hibája se volt. Többet is megnéztem és rá kellett jönnöm, hogy típushiba, habszivacs és ahogy használják már kis használattól teljesen lekopik a kerék. De még mindig úgy gondolom, hogy veszek egy olcsó cybexet (az dönthető) és egy volo-t apróbb sétákhoz.
    Üdv,
    Judit
    Üdv,
    Judit

    VálaszTörlés
  25. Szia!
    Félreértettél, nem a Triumph könnyebb, mint a Quest (bár a hivatalos adatok félrevezetőek, mert tényleg érezni, hogy könnyebb, és nem csak 0.3 kg-al), hanem a Maclaren kocsijai könnyebbek, mint bármely más ernyőkocsi.
    A kerekek amúgy valóban könnyen kopnak, a Maclarennél is, ezt sajnos nem lehet kivédeni. De nem kevés használat kell hozzá, hogy teljesen lekopjon...
    Viszont ha szimpatikusabb a Cybex, és találsz jó állapotút, akkor szerintem az is tökéletesen jó lesz.
    A Volo-nál kisebb és könnyebb kocsi nem létezik, én is szimpatizáltam vele, de én nem akartam kettőt venni, és mert dönthetőt akartam mindenképp, ezért tűnt jó választásnak a Triumph.
    Gondold meg, hogy kell-e kettő kocsi, mert akkor mindig az lesz, hogy most vajon el fog-e aludni a kicsi, vigyem-e inkább a dönthetőt vagy elég a Volo, ott fogsz filózni, és az egyiket nem fogod használni. Ezt tapasztalatból mondom. :)
    üdv - kocsibaba

    VálaszTörlés
  26. Szia,
    Megszületett a döntés. Végül két kocsi lett. Mivel elég hajszolt életmódot folytatok, és elég kényes vagyok a dolgaimra (nagyon vigyázok rájuk), így most úgy érzem, hogy jól döntöttem. Vettem egy használt Cybex-et nagyon olcsón, amit lemostam és a huzatát kimostam, így úgy néz ki, mint egy új, csak a kerekei kopottak, de már hétvégén felavattuk, voltunk vele az erdőben, jól bírta a gyűrődést. Ha egy Triumphot vettem volna, fájt volna a szívem, hogy tiszta por lesz az erdőben, és a gyerek összesározza vízben pacsálás után, valamint a nagy köveken féltettem volna a kerekét. És vettem egy teljesen új Volot, amit csak városban használok. Ilyenkor se úgy képzeld el, hogy végigsétálok vele az egész városon, és egész nap tologatom, mert alapvetően autóval járok, hanem az autóban van és ha be kell rohanni valami boltba a gyerekkel, akkor nem emelgetem a gyereket, hanem csak kikapom a kocsiból a pehelykönnyű Volot és már megyek is. Nyilván igaz, amit írtál, én is gondolkodtam a Volo vásárlásánál, mert volt a boltban egy gyönyörű piros Triump, de az előbb leírtak alapján döntöttem úgy, hogy veszek egy szuperkönnyű futkosós kocsit és egy nagyon olcsó teljesen dönthető kocsit.
    Pár hónap múlva elmondom a további tapasztalataimat a kocsikkal kapcsolatban, most még csak pár napot használtam őket.
    Jeleznéd esetleg, ha hallanál egy új piros Triumphról a bolti ár 2/3-ért? Lehet megvenném, mert nagyon bejön a Volo is...
    Üdv,
    Judit

    VálaszTörlés
  27. Szia!
    Köszönöm, hogy leírtad, és biztos, hogy jól döntöttél. Velem is előfordul, hogy sajnálom az új kocsit összekenni... :)
    Nagyon szívesen veszem, ha leírod a tapasztalataidat. Amúgy is nagyon gondolkodom, hogy létre kéne végre hoznom egy oldalt, ahol meg lehet egymással osztani ezeket az akár jó, akár rossz véleményeket babakocsikról. Nekem is azóta még több próbám volt, és biztos, hogy ez mindenkinek nagy segítség lenne.
    Majd figyelem én is a Triumph-ot, és várom a további beszámolókat!
    üdv - kocsibaba

    VálaszTörlés
  28. Szia!
    Én is sokat olvasgatok egy-egy vásárlás előtt, általában alapos felmérés előzi meg a babakocsi vásárlásaimat. Bár talán rólam is elmondható, hogy a szükségesnél több babakocsim volt, reméljük most már az ideálisat találtam meg. Volt már Quinny Buzz, Quinny Zapp, Bambino World és Pikolo, mindegyiknek volt előnye és hátránya, de azt gondolom, hogy egy db babakocsival nem is lehet a születéstől egészen a kisgyermekkor végéig kihúzni. Említetted, hogy még nem vagytok elég nagyok a Triumph-hoz. Mennyi idősen fogjátok használni? Tudod nekem mi a bajom a Triumph-al? Egyrészt az, hogy nekem még nincs, de komolyra fordítva a szót, leginkább az, hogy a lábtartója nem állítható és a háttámla döntési szöge is kicsi. Úgy érzem (majd ha használjátok cáfolj meg), hogy belerakták a funkciót, de igazából semmire se használható, mert aludni nem tud benne kényelmesen a gyerek. Én ezért is vettem két kocsit, mert szerintem egy kocsiban nem testesül meg mindazon funkció, amire nekem szükségem van. Persze ha létezne olyan, hogy pár napig ki lehet próbálni egy kocsit, lehet úgy érezném, hogy elég a Triumph is, de így boltban fél méteren tologatva úgy érzem, hogy a gyerek lógó lábbal és enyhén döntött állapotban nem tud kényelmesen aludni.
    A tapasztalataimat jóval később tudom majd leírni, mert tényleg nagyon kevésszer használjuk a babakocsit, időnek kell eltelnie, mire érdemleges tapasztalatokról írhatok.
    Köszönöm a sok segítséget, amiket leírtál a kocsikról és a válaszaidat is.
    Üdv,
    Judit

    VálaszTörlés
  29. Teljesen igazad van abban, hogy nincs születéstől végig jó babakocsi, mert másra van szüksége egy csecsemőnek, mint mondjuk egy 2,5 évesnek, és persze mások a méreteik és képességeik is. Úgyhogy ha az ember ügyes, akkor kettő, ha picit kukacoskodóbb és figyelmesebb, akkor három babakocsi alatt nem ússza meg. :)
    Én is szerettem, hogy a Quest lábtartója állítható, és jobban dönthető is. Viszont az én fiam olyan nagy volt, hogy olyan 2 évesen már annyira lelógott a lába a lábtartóról, hogy szerintem az sokkal rosszabb volt neki, mint ha csak a combjánál volt megtámasztva, ezért mi ezt a funkciót hamar elhagytuk. A kisebbik most 9 hónapos, neki abszolút nem jó a Triumph, csak találtam újat, gyönyörű sötétbarna színben 40.000-ért, és nem tudtam otthagyni... :) Most Chicco Liteway van nekünk, mert az teljesen dönthető, illetve nagyobb sétákra a szabadban egy Concord Fusion. Mindkettővel maximálisan elégedett vagyok. A Maclaren meg szerintem csak jövő nyáron lesz jó, amikor már elindul, mert addigra szerintem a Chicco már kicsi lesz neki.

    Egyébként a lógó láb valóban nem néz ki jól, viszont tudom, hogy ha egy gyerek álmos, akkor fejen állva is képes elaludni. A Triumph dőlésszöge pedig elég arra, hogy ha már alszik, akkor a fejecskéje ne billenjen előre. Hányszor látok gyerekeket elaludva babakocsiban fix támlánál, és vagy előre dől - és ha felébred fáj a nyaka, vagy Anyuka-Apuka hátradönti az egész babakocsit, és alig bírja tolni... na, ezért kell, hogy legalább minimálisan dönthető legyen. :)

    Szívesen segítettem, kérdezz máskor is!
    üdv - kocsibaba

    VálaszTörlés
  30. Szia!

    Kisfiam most 6,5 hónapos, 73 cm és 8,5 kg, tehát nem kicsi. Jelenleg Teutonia babakocsit használok, szuper strapabíró, mert egy egész óvodás csoportot eltol, viszont iszonyatosan nehéz. Így a séta nálunk 2 emberes meló, mert valaki a gyereket viszi, a másik pedig a kocsit (a 2. emeleten lakunk).
    Könnyű kocsit keresnék, amellyel egyedül is le tudnám vinni a gyerkőt sétálni, illetve nagy a belső része, amely kényelmes a kisfiam számára is. Illetve erős is legyen, nem szeretném ha szétesne az utcán, mert a miskolci utcák borzalmasak.
    A Peg Perego kocsikkal szimpatizálok most, tudnád valamelyik típusát ajánlani, vagy esetleg más márkát?

    Üdv: Sára

    VálaszTörlés
  31. Szia!

    Nehezet kérdezel, mert a könnyű kocsik általában belül keskenyebbek, és a kerekeik is kisebbek, tehát rosszabbul bírják a terepet... De nézzük csak mi lehetne jó.
    Ha Peg Perego szimpatikus, akkor én az SI-t ajánlom, mert az viszonylag könnyű. A Pliko erősebb, nagyobbak a kerekei, viszont közel 10 kg a súlya. A Chicco Lite Way-t használom én most, az is viszonylag nagyobb kerekű, és elég széles belül, viszont annyira nem stabil, de ha nem baj, hogy picit nehezebb, akkor a Chicco Multiway a jó megoldás, mert az kitűnően megy rosszabb úton is. A Maclaren Techno Xt-nek is nagyobbak a kerekei, ez jól bírja a rosszabb utat is, viszont drágább kategória. A Cybex Callisto 8,5 kg, de az is jó strapabíró.

    Attól is függ persze, hogy mennyi pénzt szeretnél rászánni, illetve melyik tetszik Neked.

    üdv - kocsibaba

    VálaszTörlés
  32. Szia!

    Nagyon-nagyon köszönöm a választ, már bújom is a netet, s ezek közül fogom kiválasztani a győztest!!!

    További szép napot kívánok!

    Üdv: Sára

    VálaszTörlés
  33. Szia Kocsibaba,
    Tudtad, hogy Peg Perego Pliko-ból már létezik a Pliko Mini? Széles, strapabírónak tűnik (csak boltban tologattam), és nagyon könnyű. Nem nagyon van belőle még használt, mert új típus.
    A sötétbarna Triumph gyönyörű, a pirossal karöltve. A Cybexet már használtuk többször (Volot még nem), nagyon bevált nekünk. Abban igazad van, hogy ha a lábtartó csak térdig tart, akkor semmit se ér, és abban is, hogy a gyerekek fejen állva is elalszanak, de én jobb szeretem, ha a kisfiam a déli alvást (ha már úgy alakul, hogy a napi egyszeri alvásidejét babakocsiban kell töltenie) döntött háttal (nem lógó fejjel) és feltett lábakkal teszi. Nekem alacsony termetű a kisfiam és nekünk a lábtartó teljesen jól funkcionál. De azért még mindig nézegetem a Triumph-okat, fanatikus vagyok, hiába... :)
    Üdv,
    Judit

    VálaszTörlés
  34. Szia! Igen, tudok a Pliko Mini-ről, de személyesen még nem láttam, viszont nekem az SI stabilabbnak tűnik.

    Örülök, hogy bevált a Cybex, nem hiába mondanak csupa jót róla.

    Alapvetően én is szeretem a lábtartót, és nekem is ez egy fontos funkció, ami feltétlenül kell. De tudom, hogy a Quest-nek nem olyan hosszú a lábtartó része (mint ahogy a Chicco Lite Way-nek sem), hogy az még 2 évesen kényelmes legyen, főleg az én óriási termetű fiaimnak. :) Persze minden gyerkőc más és más, ezért jó, hogy a babakocsik is sokfélék.

    Egyébként a Quest döntése két kézzel történik, oldalain van egy kis állító, amit elég nehéz használni - ezt nem annyira szerettem benne, mert egyszerre kell húzni, és nehéz közben tartani is, hogy ne csapja hátra a gyereket. Kis gyakorlással megoldható könnyebben, de azért mindig féltem egy picit használni. A Triumph ezzel szemben egy nagy csattal van hátul rögzítve, ezt az ember kikapcsolja, és a kezével finoman hátradönti az ülést. Nekem ez a megoldás sokkal jobban tetszik. :)

    Jó látni, hogy más mániások is léteznek... :-D

    VálaszTörlés
  35. Szia!

    Quinny Zappot mennyi idős korig ajánlanád-ha ajánlanád egyáltalán?
    Tili-toli utazós (Bkv is,repülő is) kocsi kéne, volt 17 fajta már a két gyerekkel,ilyen pont nem :)
    Köszi!
    Ildi

    VálaszTörlés
  36. A Zapp sokáig jó, azzal szerintem nincs gond. Viszont vedd figyelembe, hogy a három pici kerék miatt minden kis buckán elakad, és szerintem nehéz felszállni vele bkv-ra - gondolj bele, hogy ha alacsony padlós buszra szállsz fel, és felrakod az első kereket, ami bolygós, akkor nagyon nehéz lesz egyensúlyban tartani, míg felrakod a hátsó kereket is. Szóval a 3 kerék szerintem nagyon jól néz ki, de nem túl praktikus találmány. Valamint semmi tárolási lehetőség nincs rajta, de ezeket leszámítva, könnyű irányítani, és kicsike összecsukva. üdv

    VálaszTörlés
  37. Szia!
    Azzal kezdeném, hogy még nem is voltam várandós, de tudtam, hogy ha egyszer nekem babakocsira lesz szükségem az csak Peg perego lehet! Mikor megtudtam, hogy várandós vagyok, elmentünk kiválasztani a kocsit. Szerencsére a férjemnek is tetszett, így a 2010-es Peg Perego P3 Completo travel systemet vettük meg. Imádtam! Bár a mózes részt azt csak 3 hónapig használtam, utána fel kellett tennem a sport részt, mert nem volt hajlandó a mózesben megmaradni, utálta, hogy nem látott ki, illetve, hogy csak engem látott. Így vagy a sportrész, vagy a hordozó volt rákattintva a vázra. A mózesrészt egyébként imádtam, tágas, jól szellőzik, levehető, kimosható a huzata, szupereket aludt benne. Az autósülés szintén szuper volt szerintem. 5 ponttos öv, kivehető szűkítóbetét, így 9 kg feletti baba számára is kényelmesen sokáig használható. Aztán mikor megvettük a nagyobb autósülést akkor jött az ötlet, hogy adjuk el úgy ahogy van az egész szettet és vegyünk csak egy egyszerű babakocsit. Már meg is volt a kiszemlet áldozat a Pliko Mini. Sikeresen túladtam a P3-as szetten, megvettem a Plikor Minit és még nyeretem is az ügyleten anyagilag. A Pliko Mini strapabíró, egy álom tolni és irányítani. Pille könnyű. A váz az üléshuzattal és a kupolával együtt 6,5 kg! Megáll összecsukva a saját lábán, mint a rendes pliko. Egy kézzel össze lehet csukni és ki lehet nyitni. Nagyon kis helyet foglal el a csomagtartóban. Mindenhová akadály nélkül mentem vele, még a buszra is egyedül emeltem fel úgy, hogy lépcső és korlát volt a busz ajtajában.
    De azért megbántam, hogy nem egy sima Pliko-t vettem a mini helyett. Mert:
    a kupola nem döntehő annyira előre mint a rendes plikonál (nálunk Görögországban ez nagy hátrány, mivel nagyon sokat és erősen süt a nap),
    nincs a gyerek előtt karfa, úgy vettem észre, hogy hiányzik neki
    az ülőrésznek a háttámlája nem olyan magas mint a rendes pliko-é, így az én 2 éves 90 centis lányom épphogy elfért benne ha alváshoz le volt döntve a háttámla
    a háttámla ledöntéséhez két kéz kell, mert a háttámla két szélén lévő szintszabályózót kell egyszerre mozgatni. Ez legtöbbször nem jött össze és nem egyszerű úgy ledönteni, hogy a gyerek ne ébredjen fel amikor ledönjük, mert úgymond ledöccen a háttámla.
    Mivel a lányom utál sétálni, vagy ha sétál is, akkor nagyon hamar megunja és cipelnem kell. Úgy tűnik még legalább 1-1,5 évig szükségünk lesz babakocsira, de a mini az már most kicsi neki magasságilag. Valamint nincs két autónk csak egy így én mindenhova gyalog és busszal megyek ezért fájó szívvel de úgy döntöttem, hogy meg kell válunk ettől a szuperkönnyű kocsitól és veszünk egy újat.
    Így most megváltam a pliko mini-től és ismét egy rendes Pliko P3-at vettem. Már alig várom, hogy meghozza a futár. Ha minden igaz akkor hétfőn kapom meg.
    Ha te babakocsimániás vagy, akkor én meg nem csak babakocsimániás, de azon belül is peg perego mániás vagyok ;)!
    És a most vett új pliko-nk az új 2012-es modell lesz. Már alig várom, hogy jó alaposan megtapogassam és kipróbáljam. Kíváncsi vagyok mi a különbség a 2010-es és a 2012-es modell között, az új dizájnt kivéve!
    Még annyi, hogy amikor a Pliko Mini-t vettem, akkor szemeztem az Si-vel is, de végül nem tetszett, hogy amikor összecsukjuk, akkor a karfát azt külön kell lehajtani. Meg, hogy a kerekei nem duplák, hanem csak szimplák, így nekem olyan érzetet ad, hogy nem lehet olyan jól irányítani, mint a dupla kerekű kocsit.
    Szuper a blog, kár, hogy nem folytatod!

    VálaszTörlés
  38. Szia,
    bocsánat,hogy az előbb kisregényt írtam!
    És még így is kifelejtettem, hogy a Pliko Mini kerekei nagyon zörögnek, ha nem teljesen egyenletes sima az út. Eléggé.... nem túl kellemes, mikor úgy érzed, hogy a csendes utcát felvered és mindenki hallja, hogy épp sétálsz a gyerekkel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Teljesen egyetértek veled, régen én is szerettem a Peg Perego-t, de mint írtad, vannak kisebb-nagyobb hibái - mint mindegyik babakocsinak. :)
      Köszönöm a leírást, én is sajnálom, hogy nem tudom folytatni, de nagyon nehezen találok rá időt. Terveimben szerepel a folytatás, remélem, hamarosan meg is tehetem!

      Törlés
  39. Szia!

    Segítséget szeretnék kérni tőled. Nekünk novemberben fog születni a babánk. Valami olyan babakocsit keresünk, amihez van mózes, autóba is rögzíthető hordozó stb, szóval minél több minden, és jó minőségű. Jó lenne ha 2 babát kiszolgálna. De azért ne legyen a legdrágább.

    Válaszod előre is köszönöm: Szabina

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nehéz általánosságban válaszolni, mert nincs olyan, hogy "jó" babakocsi. Mire fogjátok használni? Városban laktok, ahol van járda, vagy inkább rosszabb terepen fogod használni - mert ettől függ, hogy milyen legyen a kereke. Sokat fogtok-e autózni, mert akkor az sem mindegy, hogy mekkorára, és milyen gyorsan lehet összecsukni vagy inkább tömegközlekedésre fogod használni, mert akkor meg kisebb súlyú és kiterjedésű babakocsi kell. Ha több gyermeket kell kiszolgálnia, akkor mindenképp azokból a márkákból válassz, amiket felsoroltam, mint legjobbak. Sok babakocsihoz létezik külön adapter, amivel pl. a Maxi Cosi hordozókat is rögzíteni lehet - ezt kérdezd meg, mert akkor nem kell egy márkához ragaszkodni, elég csak az adapter, és máris kész a travel system.

      Törlés
  40. Szia!

    Látom, elégedett voltál az ABC rodeoval. Mi a mamba típust néztük ki magunknak, és nagyon lelkesít,hogy idán még akciósan kapható meg a fekete-szürke verzió. Szerinted jelent bármi gondot, hogy sötét a babakocsi? Nagyon világosat nem akarok, a koszolódás miatt, másik opció a fekete-türkiz, illetve a barna-drapp volt.

    VÁlasod előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  41. Szia!
    Igen, szerintem jó választás a Mamba, a fekete szín nem gond, mosható huzatnál meg pláne. Nekem ami legjobb volt, az a fekete, barna vagy szürke huzat - a kosz színűek. :-)
    Ami érzékeny, az a drapp, piros és világos kék.
    üdv

    VálaszTörlés
  42. Szia Kedves Kocsibaba!

    Nagyon jó volt az "összehasonlító teszted"! Mi is ez alapján vettünk egy ABC Design Cobrá-t. Teljesen elégedettek vagyunk vele, csupán annyit kérdeznék - hogy a rugózásával te hogyan voltál elégedett?
    Sok helyen írják, hogy teleszkópos rugóval ellátott váz, illetve te is írtad, hogy kielégítő volt a Rodeo rugózása.
    Én ha rátehénkedek a vázra, akkor a két hátsó kerék feletti kis hengerben valóban rugózik valami, de ez a baba súlya alatt soha nem fog megmozdulni.
    Az első kerék pedig tudna rugózni, ha nem egy nagyon kemény gumi lenne beépítve a lengő részébe. (első kerék feletti kis fekete henger)
    Szóval ez így nekünk a baba súlyától biztosan nem fog megmozdulni - és nem is mozdul a rázós utakon sem. (jelenleg 4,5kg a babóca, + a téli gönc)

    Köszi szépen előre is a válaszod!

    Üdv,

    Gábor

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak nem válaszol... :)

      Törlés
    2. Bocsánat, elfelejtettem válaszolni. :)
      Szóval az Abc Design rugózása tényleg nem az a nagyon puha, de a hátsó tengelynél lévő teleszkopikus rugózás tökéletesen jó. Valóban nem a baba súlya alatt mozdul meg, de rossz úton pont elnyeli a kisebb döccenőket. Én toltam már rugózás nélküli Pierre Cardin babakocsit, na az tényleg nem mozdult, és használtam a Concord Fusion-t, ahol két állásba állítható a rugózás (a puhább nagyon jó volt), és az Abc Desing valahol a kettő között van. Nem tartom kifejezetten terep kocsinak egyiket sem, az a helyzet, de biztos hogy jobbak, mint egy kis ernyőkocsit tolni a murván. :)
      üdv

      Törlés
    3. Köszi szépen a válaszod! :)

      Törlés
  43. Szia!

    Nagyon tetszik a blog:) Én is babakocsimániás vagyok bár nincs ennyi tapasztalatom:) Nekünk volt Maxi Cosi Mura3 (terhes lettem a második babával és rá sem tudtam már nézni)közben a lift miatt lett Hauck Capri ami jó lett volna ha nem nyikorog olyan kegyetlenül, aztán BebeConfort Mila (gagyi kis kocsi szerintem de jól nézett ki) Mind a két gyerekem óriási fiú,most a kicsi 1 éves, 2 éves méretű és nem tudom megtartsam-e a Phil and Teds Vibe-ot vagy ne? Imádtam de most már fáj ha ki kell vennem a csomagtartóból. Sokat repülünk és a reptéren szuper, de amúgy már a nagy elmúlt 3 és általában csak kocsiból kivéve használunk babakocsit.
    Most teljes dilemmában vagyok. Szerinted melyiket vegyem? Légyszíves segíts!
    Mindig elhatározom, hogy egy számomra béna peg perego kocsit veszek de a si-nek, ami még tetszene nincs karfája és a Pliko P3 nem tudom jó lenne-e de amiket olvasok róla elvileg még jó is lehet, vaterán is kaphatók jók.
    Tetszik nagyon a Babywelt moon kiss, csak mivel írtad, hogy kicsi nem biztos, hogy van értelme megvenni. Ilyen formájút szeretnék leginkább, hogy ne kelljen matatva kötögetni a gyereket 2 percért.
    De közben ráálltam a Maclarenekre amik nekem szintén nagyon nem a stílusom, de a Techno-t eltudnám képzelni. A Quest Sport rendesen megy macskakövön és aludni is tud benne nagy gyerek? Vagy a Techno tudja ezt?
    Ma elmegyek megnézem a Peg Peregot élőben meg a Maclarent is.
    Ja az Inglesina Trip-be beleültettem a kicsit és annak a háttámlája még bőven jó lenne, de a kerekei jók ennek? Nem tudom melyik lenne az igazi.
    Most láttam egy technot használtan olcsón kipróbáljam? Nagyon kellene ugyanis valami amivel a nagy fiamért az oviba menet betudom tolni a kicsit és hát a Vibe-al elég érdekesen nézünk ki elfoglalva a mini ovi egész előterét.

    VálaszTörlés
  44. Szia! Abszolút megértem a vívódásodat, és bosszantónak tartom, hogy egy babakocsi vagy jól néz ki, vagy jól használható, de a kettő együtt valahogy nem nagyon működik. :-)
    A PP Pliko-t felejtsd el, 10 kg, szóval 2. babakocsinak alkalmatlan. Az SI olyan zörgős-szétesős érzésű, én azt sem ajánlanám.
    A Trip és Quest nek igazán alkalmas macskakőre.
    Ha viszonylag keskeny és könnyű babakocsi kell rosszabb terepre - na ez a kategória az, ami szinte nem is létezik - akkor a Maclaren Techno vagy XLR-t tudom ajánlani (ennek a háttámlája tuti sokáig jó), vagy a Chicco Multiway-t. Esetleg a Britax B-Agile - bár ez szélesebb. Én ezeket választanám. :-)

    VálaszTörlés
  45. Szia!

    Köszönöm szépen a válaszod. Igen a Pliko felejtős és a Si tetszene is,jó hosszú de nekem is az a szétesős érzésem volt ahogy tologattam. A Britax B-Agile és a Chicco kicsit robosztus és nehezebb, ezért most már teljesen rákattantam a Maclaren Techno-ra, úgyhogy az angol oldalakon a 2012-eseket nézegetem. Ha nem olvasom a blogod tuti eszembe se jut, de most már muszáj szereznem egyet és szerintem egy ideig biztosan megfelel majd:)

    VálaszTörlés
  46. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  47. Szia,
    én is babakocsivásárlós csapdába kerültem. Van már egy ABC Design, régebbi típus, szeretjük, de nem fér be a kocsi csomagtartóba és egy Pierre Cardin 610- ettől szabadulnánk 1 hónap alig használat után.
    Már tudom mik a szempontok, de nem találkom az igazit, szívesen venném ha javasolnál nekem néhány változatot. A szempontok:
    - vízszintesig dönthető ( most 3 hónapos babának)
    - bolygósítható első kerekek
    - megfordítható ülés ( sokszor azért nem marad meg a második kocsiban, mert nem lát minket,)
    - kicsire csukható (WV Polo-ba kell beférnie lehetőleg, és lehetőleg egykezes nyitású legyen.)
    - max. 10-11. kg.
    - halk kerekek ( a Pierre Cardin egy gyárral vetekszik, nincs gyerek aki abban aludni tud)
    - magasak vagyunk, a tolókar ehhez mérten
    - magas fekvőfelület, mert várhatóan magas lesz a baba is.
    - nem kell terepre, elég ha a hazai rettenet járdákon jól fut.

    Mindemellett szeretnénk nem egy vagyont kifizetni. Amit néztünk a Peg Perego Uno, GiraffeClub 269a, Chicco-de fordítható ülést nem találtam a többi paraméterrel.

    Köszi előre is.
    Üdv:
    Kozma Éva

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nehéz ügy ez a megfordítható üléses, és ne legyen nagyon drága. Az Abc Design babakocsijait néztétek (Turbo 4s most akciós Brendonban)? Az pl. jó lenne nektek.
      A Peg Perego Uno megfordított tolókarral nehezen tolható, alapból jó az ötlet, de használat közben ritka idegesítő. A Giraffe Club babakocsijait nem ismerem.
      Britax B-Smart esetleg? Bár másfajta ülése van, de mindkét irányból rátehető a vázra, és nagyon jó a minősége, viszont az ára még nem olyan vészes.
      Üdv

      Törlés
  48. Szia! Az lenne a kérdésem, hogy mennyire fontos, hogy a babakocsi 3részes legyen? En mindenképpen ilyent szeretnék, de sajnos a cobrabol csak 2az1-bent sportulest mozessel talalok használtan. Mi ennek a hátránya? Elég sokat utazunk autoval, ezért tartottam fontosnak az autos ulest is. Koszonom a valaszt

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha sokat utaztok, akkor mindenképpen praktikus, ha a kicsi felébresztése nélkül tudod átrakni a babakocsiba. Ezért persze a 3az1- ben a legjobb választás. DE. Nagyon sok babakocsihoz, így a Cobra-hoz is kapható adapter - többféle is. Megveszed az adaptert, ráteszed a babakocsira, és máris beleteheted az autósülést, legyen az bármilyen más márka.
      Ezt sokan nem tudják, pedig pl. a Maxi Cosi gyerekülesek nagyon sok babakocsival kompatibilisek, ha van hozzá adapter. :)

      Törlés
  49. Több üzletben is érdeklődtem és azt mondták ehhez egyetlen autósülés csatolható, amihez így is úgyis kell az adapter. Tegnap este le is foglaltam egy 2az1 ben babakocsit, de nem tudom mi tévő legyek az autósüléssel, ugyanis, láttam egy másik cobrát, aminek van autósülése és eladja külön is, csak nem a legmegfelelőbb a színe meg az ára.

    VálaszTörlés
  50. Szia!szerinted 1évesnek melyik lenne jobb?abc design moving light, a giro vagy espiro meyo?nem túl jó útviszonyok között kellene,masszív de azért jól irányítható.férjem a moving lightot szeretné de tartok a háronkerekűtől hogy nem macerás- e középen a kerék,pl amikor már nagyobb a gyerkőc és maga csüccsenne bele,és amúgy is olyan mintha tök magasan ülne.mit gondolsz?köszönöm a választ!szép napot!

    VálaszTörlés
  51. A Peg Perego Aria-ról szeretném tudni h. valóban olyan könnyű? A kerekei nekem kissé kicsinek tűnnek, de sehol nem találok adatot az átmérőre, ezt honnan tudhatom meg?
    Köszönöm.

    VálaszTörlés